CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

måndag 2 december 2013

Trind Nail Repair

Trind Nail-Repair stärker strukturen i nageln genom att sammanföra partiklarna (horncellerna) i nageln (utan att klistra samman de tre lagren). Detta gör nageln mer kompakt vilket gör att nageln blir starkare och tåligare utan att bli så hård att den lätt bryts vid slag. Börja använda Nail-Repair i en två veckors kur. Applicera ett nytt lager varje dag på en rengjord nagel. Efter dessa två veckor så använder Du Nail-Repair cirka en gång i veckan. Du kan då använda Nail-Repair som ett underlack under Ditt färgade lack eller som ett transparent nagellack med mycket glans.

I vintras provade jag för första gången att göra gelénagar (lösnaglar) hos en nagelsalong, men efter 3ggr var mina egna nagar tunna och dåliga pga detta då dom slipar lite på nageln varje gång för att lägga på gelén. Jag började då använda Trind Nail Repair regelbundet och efter fick snabbt starkare naglar. Dock har det tagit några månader innan dom nerslipade naglarna växt bort men nu har jag väldigt fina och starka egna naglar. Ibland kan det kännas lite när man applicerar detta lack men i övrig har jag bara positivga saker att sägas om Trind Nail Repair!

Lacket finns att köpa i flera olika butiken samt på nätet. Själv har jag köpt det på ICA Maxi.

0 kommentarer: