CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

tisdag 13 mars 2012

Ytterligare en negativ upplevelse med Paw of Sweden

Jag har ju skrivit tidigare att jag inte varit nöjd med hundhalsbanden jag har från Paw of Sweden. Nu tänkte jag ge företaget en ny chans och prova deras Wetvest. Beställde 1st medium och 1st large förra veckan och idag fick jag ett mail att produkterna inte finns i lager och tydligen inte kommer att finnas framöver heller för dom erbjöd mig inte att vänta på dom utan jag får en kreditfaktura. Märkligt att lagerstatusen inte synstes på deras websida när jag beställde online. Ja ja, jag gav företaget en ny chans men det är bara att konstatera att dom inte kan leverera! Jag rekomenderar er INTE att handla från detta företag!

Som tur var kunde jag snabbt beställa samma produkter ifrån Fia's butik istället. Där fick jag ett väldigt trevligt och proffsigt bemötatande och dessutom ett lägre pris! Till skillnad mot Paw of Sweden kan jag verkligen rekomendera Fia's butik! www.fiasbutik.se

0 kommentarer: